Obserwatorzy

niedziela, 5 czerwca 2016

Monotonia

Czyli cały czas bransoletki. Od dłuższego czasu uwielbiam połączenie pudrowego różu i szarości, grafitu.





Pozostając w tej tematyce zrobiłam naszyjnik, wreszcie dla siebie. Do tego komplet bransoletek.


Dzięki temu, że pokazałam się w nim publicznie dostałam  pierwsze zamówienie (mam nadzieję, że nie ostatnie).



Zrobiłam również replikę naszyjnika, który dałam siostrze na gwiazdkę. 
W tej chwili dłubię sweter na zimowe wieczory, pewnie w lipcu skończę. Tak mam, że zimowe swetry najlepiej robi mi się wiosną i latem. :-) Pozdrawiam cieplutko 







6 komentarzy:

  1. Piękna biżuteria! Ja dopiero uczę się dlubac wiec tez pewnie całe lato będę robić coś na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Warto cierpliwie się uczyć dłubaniny, bo później ma się niesamowitą satysfakcję.

      Usuń
  2. Piękna biżuteria! Zwłaszcza ta pierwsza bransoletka przyciąga mój wzrok :-)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :-)Tę bransoletkę robiłam dla znajomej. Efekt końcowy tak mnie zachwycił, że dla siebie robię naszyjnik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naszyjnik i bransoletki piękne :)

    OdpowiedzUsuń